Dag 6, sunshine.....finally - Reisverslag uit Ilhabela, Brazilië van Nique Overman - WaarBenJij.nu Dag 6, sunshine.....finally - Reisverslag uit Ilhabela, Brazilië van Nique Overman - WaarBenJij.nu

Dag 6, sunshine.....finally

Door: niqueoverman

Blijf op de hoogte en volg Nique

02 Januari 2012 | Brazilië, Ilhabela

Goedenmorgen,

Vanaf vandaag ben ik de enige Nederlandse hier, die geen Portugees kan. Ik kan je alvast zeggen dat dat echt een ramp is, aangezien de meeste vrijwel niet tot geen Engels kan van de ouderen dan. Gelukkig kunnen Jessica en Stefanie wel Engels dus ik kan nog met hun praten.

Het is trouwens wel een goede dag want het zonnetje schijnt eindelijk. Dat is echt voor het eerst sinds ik in Brazilië ben. Vandaag ging ik met Janete mee naar de bank omdat ik moest pinnen. Zij moest gaan werken dus ik had wel een heen lift maar niet terug. En ik als luie Hollander ga dat hele rot stuk echt niet lopen! Dus ik dacht wat nou als ik ga liften:D en dat is gelukt! ook nog bij een bekende... dus ik was helemaal in de wolkjes.

Eenmaal thuis aangekomen gingen we bij het zwembad liggen zonnen. Maar het bleef maar warm dus besloten we met z´n alle naar het strand te gaan. Dat was echt heerlijk. Het water hier is echt lekker warm en super blauw. Op het strand hadden we nog leuke foto's gemaakt en viel ik in slaap op het strand.

S´avonds maakten we nog even een wandelingetje en na het eten ging ik met Anna Flavia uit in Ilhabela. uitgaan hier is totaal anders da in Nederland. Hier in Brazilië hebben ze overal live bands. Eerst gingen we naar ´Estaleiro´ maar daar hadden ze alleen maar rare muziek... deze avond, dus ik vond het helemaal niets. Dus besloten we naar een andere bar te gaan, vanuit deze bar hoorde ik house muziek. Toen we eenmaal binnen waren bleek het een samba band te zijn, in de pauze hadden ze wel een dj.... maar zijn remix was echt bagger.

Nee, uitgaan in Brazilië is totaal anders dan dat ik had gedacht, maar misschien ook wel een beetje leuk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nique

Actief sinds 02 Dec. 2011
Verslag gelezen: 536
Totaal aantal bezoekers 41886

Voorgaande reizen:

06 Mei 2013 - 08 Juli 2013

backpacken door indonesië

09 Juli 2012 - 30 Juli 2012

Back to china

19 Juni 2012 - 08 Juli 2012

au pair in Mallorca

28 December 2011 - 11 Januari 2012

Mijn eerste reis naar Brazil

Landen bezocht: