Dag 15, bye bye Brasil - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Nique Overman - WaarBenJij.nu Dag 15, bye bye Brasil - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Nique Overman - WaarBenJij.nu

Dag 15, bye bye Brasil

Door: niqueoverman

Blijf op de hoogte en volg Nique

11 Januari 2012 | Brazilië, Rio de Janeiro

Goedemorgen,

Vandaag om 9 uur op om op tijd te zijn voor het ontbijt. Sommige jongens zaten al aan de ontbijt en gingen daarna slapen. Als resultaat bleef ik nog even met Joao chille aangezien hij niet wilde slapen. Om 11 uur moest ik al gaan uit checken. Daarna ging ik nog even de stad in en kocht ik nog een paar nutteloze dingen zodat ik van mijn Real's af was.

Als resultaat een leuke I love Rio shirt en sleutelhanger, 2 flessen kokosnootsap en dat was het. Een maal terug in de hostel waren de jongens net wakker. Dus daar nog mee gekletst en daarna tv gekeken. We moesten de kamer uit omdat de schoonmaakster wilde schoonmaken. Dus gingen we maar naar de woonkamer.

Vandaag was een rustige dag, niet veel gebeurd en vertrok ik om half 4 na alle jongens gedacht te hebben gezegd en Francesca. Robert bracht mij naar Flamengo waar de Premium bus kwam die je voor 9 real naar het vliegveld bracht. Om 5 uur kwam ik op het vliegveld aan en kon ik gelukkig meteen doorlopen. Nog even tax free geshopt en daarna kon ik meteen boarden. Alles ging zo snel, er was helemaal geen rij.

In het vliegtuig zat ik naast Sarah een lieve meid uit Madrid, gelukkig konden we het wel met elkaar vinden aangezien we 12 uur samen in 1 vliegtuig zaten. Sarah vertelde me over haar reis langs de kust van Brazilië, zij was 1,5 maand in Brazilië veel beter dan mijn 2 weken. Misschien ga ik ook ooit haar reis maken want die klonk wel erg gaaf.

Om 8 uur 's ochtends, Parijs tijd kwamen we aan in Parijs. We hadden 10 min om even tax free te shoppen in Parijs en daarna konden we al gaan boarden. Sarah naar Madrid en ik naar Amsterdam. Om 10 uur kwam ik aan op Schiphol airport en hield mijn reis op.

Brazilië was echt een geweldige vakantie waarin ik veel lieve mensen en een geweldig cultuur heb leren kennen. Ik ga zeker nog een keer terug.

xoxo