Dag 5, regen, regen en nog meer regen - Reisverslag uit Ilhabela, Brazilië van Nique Overman - WaarBenJij.nu Dag 5, regen, regen en nog meer regen - Reisverslag uit Ilhabela, Brazilië van Nique Overman - WaarBenJij.nu

Dag 5, regen, regen en nog meer regen

Door: niqueoverman

Blijf op de hoogte en volg Nique

01 Januari 2012 | Brazilië, Ilhabela

Goedemorgen,

Het weer vandaag is uiterst triest! het regent, het plenst en het gaat maar door.

Echt veel plannen voor vandaag hadden we niet. Dus het was meer een rust dagje. S´middags gingen we met Janet over het eiland rijden en dronken we wat bij een strand tentje. Het was echt een prachtig strandje. ze hadden hier rotsen waar je met een hamer tegenaan kan tikken. Als je er tegenaan tikt dan klinkt het als een bel. Zogenoemde bel rotsen. Op het strand stond een prachtig huis... normaal gesproken mag je hier geen huis bouwen maar omdat de man in kwestie een beroemde Braziliaanse voetballer was en hij redelijk veel geld heeft, hadden ze een uitzondering gemaakt. Hier in Nederland noemen we dat gewoon corruptie. Bij het barretje had Janete patat en Caipirinha's besteld. We bleven nog gezellig de hele middag praten en toen het gestopt was met regenen hadden we 2 hamers mee genomen naar buiten om op de rotsen te tikken. Na het wandelingetje besloten we nog wat te drinken en daarna was het alweer etenstijd. Het was een gezellig middag waarbij we veel hebben gepraat en voornamelijk Tanja en Robert als tolk gebruikten.

Toen we thuis kwamen hadden Marisa en Hadassa mooie oorbellen voor Janet gekocht als bedankje voor de gastvrijheid. Dit hebben we haar dan ook gegeven. Hierna namen we de jeep omdat ik weer moest pinnen... maar helaas was alles al gesloten. Dus reden we maar weer terug. In het centrum gingen we wat eten bij een cafetaria...

Hierna gingen we alweer slapen omdat Robert en de meiden de volgende dag vroeg op moesten.