backpacken in indonesië - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Nique Overman - WaarBenJij.nu backpacken in indonesië - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Nique Overman - WaarBenJij.nu

backpacken in indonesië

Blijf op de hoogte en volg Nique

06 Mei 2013 | Nederland, Schiphol

Heeey allemaal,

Eindelijk ga ik dan voor het eerst backpacken. Vanochtend alle laatste dingetjes geregeld en daarna naar schiphol met mama en Albert. Lieve Vincent is me nog linen uitzwaaien. En die zie ik over 6 weekjes weer. Nu vlieg ik heel luxe met de emirates naar dubai en heb ik 6 stoelen of te wel 2 rijen voor mezelf. Ik Zeg comfort! We vliegen nu eerst naar dubai en daarna door naar Jakarta. Tot de volgende verslag Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Nique

Actief sinds 02 Dec. 2011
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 41890

Voorgaande reizen:

06 Mei 2013 - 08 Juli 2013

backpacken door indonesië

09 Juli 2012 - 30 Juli 2012

Back to china

19 Juni 2012 - 08 Juli 2012

au pair in Mallorca

28 December 2011 - 11 Januari 2012

Mijn eerste reis naar Brazil

Landen bezocht: