Dag 9, it's to hot to do something - Reisverslag uit Ilhabela, Brazilië van Nique Overman - WaarBenJij.nu Dag 9, it's to hot to do something - Reisverslag uit Ilhabela, Brazilië van Nique Overman - WaarBenJij.nu

Dag 9, it's to hot to do something

Door: niqueoverman

Blijf op de hoogte en volg Nique

05 Januari 2012 | Brazilië, Ilhabela

Goedemorgen,

Vandaag is het echt te heet om iets te doen. Maar goed ik ging toch maar even een wandelingetje maken. Ik vind het echt leuk om hier te wandelen en van de omgeving te genieten. Ilhabela bruist echt van toeristen. Vanaf het huisje liep ik helemaal naar een winkeltje waar ze zelf boden, vazen, belden enz. maakten.

Hier heb ik een heel schattig engeltje gekocht als aandenken aan Ilhabela. Na het winkelen liep ik rustig terug. Het was nu al 2 uur 's middags en de zon was erg fel. Je kon echt niets anders doen dan de schaduw opzoeken. Thuis ging ik lekker in de hangmat liggen met mango. Op dat moment is dat echt super.

Gelukkig hebben ze in dit huis ook een zwembadje dus daar kon je ook verfrissing zoeken. 's avonds had ik mijn buskaartje met Antonio en Anna Flavia gereld voor morgen. 's nachts ging ik nog even met Atol wat drinken in het centrum aangezien dit mijn laatste nacht was in Ilhabela.

Het was een rustig dagje.