Wat een reis.... Op naar china - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Nique Overman - WaarBenJij.nu Wat een reis.... Op naar china - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Nique Overman - WaarBenJij.nu

Wat een reis.... Op naar china

Door: niqueoverman

Blijf op de hoogte en volg Nique

09 Juli 2012 | Nederland, Schiphol

Na een super leuke eerste avond uit geweest in mallorca, moest ik weer naar huis.

Om 8:25 vertrok mijn vlucht. Prima dachten wij, dus om 7 uur waren we op het vliegveld van la palma. Maar het liep allemaal niet zo soepel als verwacht. Mijn vlucht stond namelijk niet op het informatiebord.... Slik.... Wat nu? Er stond wel een vlucht naar Rotterdam maar die vertrok om 7:55..... Dat was toch niet mijn vlucht? Ik had namelijk helemaal geen wijziging doorgekregen. Maarja.... Wat nu?

Gert zei dat ik maar naar de incheck balie van transavia moest gaan. Dus daar gingen we heen, we hadden de keuze tussen balie 1 t/m 4. Maar overal stond een lange rij. Dus ik ging maar achter in de rij staan. Ik vroeg aan de mensen voor mij waar zij naar toe gingen. Nou mooi, zij vlogen dus op Eindhoven. Dat is de vlucht na mij..... Oeps niemand in de rij ging naar Rotterdam:(

Gert liep naar de reisleider van gogo n zij vertelde dat mij vlucht vervroegd was. Maar dat ik waarschijnlijk nog mee kon omdat de vlucht vertraagd was. Een paar minuten later kwam er een andere reisleider. Zij vertelde dat ze nog een passagier miste voor de vlucht naar Rotterdam. Dat was ik dus.... Na een heel gedoe had ik eindelijk om 7d15 in gechekt.

De balie medewerker kon mij niet vinden in de computer.... Vervolgens gaf zij mijn paspoort aan een andere passagier en stond er 2 ipv 1 stuk bagage op mijn label...

Naja, daarna liep ik dus naar de douane... En een kwartier later was ik bij de gate. En om 7:55 konden we alsnog vertrekken. Na een goede en rustige reis kwam ik aan op Rotterdam airport. Helaas kwam mijn koffer niet uit het vliegtuig. Dus nu heb ik geen koffer en de volgende dag moest ik alweer op schiphol zijn.

Samen met nog 8 andere mensen hebben we onze koffers als vermist opgegeven. Waarschijnlijk ligt mijn koffer nog op palma.

Thuis hadden we de verhaardag van Albert. En de volgende dag moest ik een koffer kopen, kleding, diploma ophalen op school en lenzen kopen. Mijn lenzen hebben een cilinder en zijn dus niet op voorraad. Uiteindelijk is alles geregeld en nu sta ik te wachten om te boarden naar Parijs.

Tot in China!!
Xx