2 weken in Mallorca, time flies - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Nique Overman - WaarBenJij.nu 2 weken in Mallorca, time flies - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Nique Overman - WaarBenJij.nu

2 weken in Mallorca, time flies

Door: niqueoverman

Blijf op de hoogte en volg Nique

03 Juli 2012 | Spanje, Palma de Mallorca

Heey allemaal,

We zijn alweer 2 weken verder, wat gaat de tijd toch snel. Vanaf vorige week ga ik elke ochtend met Diyae naar het speeltuintje. Ze vindt dit erg leuk en kan niet genoeg krijgen van de glijbaan. Als ze hier niet van de glijbaan af gaat dan doet ze het thuis wel. Diyae is erg lief en ze is eindelijk aan me gewend. Ook eet ze eindelijk op schema. Naja eten? Ze eet de kaas van haar broodje af. Ja, slim is ze zeker.

In de middag ben ik nog steeds ol het strand te vinden. Dan lig ik er lekker te chille met Flip, Roxanne, Dennis, Pim en de andere. Alleen de proppers liggen in de middag niet bij ons. Zij moeten dan werken op het strand. Bij cocktails & dreams zijn wij ook vaak om even een drankje te doen of broodje te eten.

Ook is mijn ticket al geboekt voor zondag 8 juli. Als het goed is ben ik 10:50 weer in Nederland om vervolgens de volgende dag naar China te vliegen met mama, ome willem en juriaan. Voor de periode dat ik er niet ben komt Sanne. Een au pair die ook ingeschreven staat bij travel active. Vrijdag 6 juli komt zij en dan ben ik er ook nog om haar in te werken.

Oh, ik heb weer contact met mijn mogelijke gastgezin in Australië. Van de week gaan we even skypen om alles door te nemen. Als alles goed is vertrek ik dan in maart naar Sydney, Australië. Ook heeft Agnus van Elephants world in Thailand eindelijk gereageerd op mijn mail. Ze heeft de hele informatie pakket gestuurd.... En dat is veel! Maar nu ben ik geaccepteerd om in augustus 2013 vrijwilligerswerk te doen bij Elephants World.

Adios,
Xx

• 03 Juli 2012 - 14:05

Ellen:

Nice!
    Lekker internationaal jaartje haha :)